Dažniausiai užduodami klausimai

Bendri klausimai

Ne, tokios galimybės nėra - esame elektroninė baldų parduotuvė, tačiau mūsų konsultantai yra pasiruošę atsakyti į Jūsų klausimus bei suteikti pagalbą renkantis prekes.

Ne, baldų montavimo paslaugos neteikiame, tačiau prie baldų yra pridedamos montavimo instrukcijos, kad nesunkiai galėtumėte surinkti patys.

Mūsų asortimente yra daug prekių, tačiau mes nesame jų gamintojas. Apgailestaujame, bet galite užsakyti tik tai, ką matote mūsų elektroninėje parduotuvėje.

Visas baldų asortimentas elektroninėje parduotuvėje atsinaujina automatiškai realiu laiku, todėl galite tiesiogiai sekti prekyboje turimus baldus ir audinius.

Ne, visos vieno užsakymo prekės pristatomos kartu. Pirkimo metu sandėlyje buvusi prekė Jums automatiškai rezervuojama. Jeigu sandėlyje esančią prekę norite gauti greičiau, turėtumėte pildyti du atskirus užsakymus.

Ne, visi tuo metu galimi audinių pasirinkimai nurodyti prie kiekvienos prekės.

Užsakymo suformavimas

Užsakymą galite patogiai pateikti bet kuriuo paros metu mūsų el. parduotuvėje - įsidėkite norimą prekę (prekes) į krepšelį ir tęskite užsakymo pildymo formą. Sėkmingai užbaigus užsakymą, patvirtinimą apie tai automatiškai gausite į užsakyme nurodytą el. paštą.

Reiktų kreiptis į konsultantą telefonu - padėsime surasti priežastį. Dažniausiai pasitaikanti problema - užsakymo formavimo metu klientas nurodo neteisingą el. pašto adresą, dėl ko užsakymo patvirtinimo laiškas kliento nepasiekia.

Klientas, pateikęs užsakymą elektroninėje parduotuvėje, gauna automatinį užsakymo patvirtinimo laišką nurodytu elektroniniu paštu, kuriame gali matyti užsakytas prekes, kainas. Konsultantas per 1 d.d. peržiūri Jūsų užsakymą, dar kartą sutikrina sandėlio informaciją, bei el. paštu atsiunčia užsakymo patvirtinimo laišką, kuriame galite matyti pristatymo terminus.

Nuolaidos kodo langelis yra aktyvus, kai baldai perkami standartinėmis kainomis. Jeigu perkate specialų pasiūlymą su jau pritaikyta nuolaida, papildomos nuolaidos kodo įvesti nepavyks, nuolaidos nėra sumuojamos.

Taip, sąskaita faktūra yra išrašoma kelios dienos po sėkmingo prekės pristatymo ir atsiunčiama elektroniniu paštu. Apie tai, kad sąskaita reikalinga įmonės vardu, būtina informuoti pildant užsakymą, komentarų skiltyje arba susisiekus telefonu.

Apmokėjimas

Paskutiniame užsakymo formavimo žingsnyje galėsite pasirinkti mokėjimo būdą - mokėti bankiniu pavedimu ar pristatymo metu.

Taip, galite pasirinkti mokėjimo būdą - mokėti kurjeriui grynais pristatymo metu. Kortele atsiskaityti galimybės nėra.

Taip, galimybė pirkti išsimokėtinai yra. Įsidėkite norimas prekes į kepšelį, tęskite pirkimo veiksmus - paskutiniame užsakymo formavimo žingsnyje prie apmokėjimo būdo pasirinkite lizingo paslaugą bei spauskite UŽBAIGTI UŽSAKYMĄ - būsite nukreipti į lizingo bendrovės puslapį, kur užpildžius duomenis, su Jumis tiesiogiai susisieks lizingo kompanija bei pateiks pasiūlymą, kurį galėsite priimti arba atsisakyti.

Pristatymas

Pristatymo kaina visoje Lietuvoje (išskyrus Kuršių Neriją) yra 20 eur.

Ne, prekių į Kuršių Neriją nepristatome, tačiau galime sutarti Jums patogią atsiėmimo vietą Klaipėdoje (ar kitoje Lietuvos vietoje).

Baldus pristatome tik Lietuvoje, tačiau dėl pristatymo į kitas šalis galite pasiteirauti mūsų bendruoju telefonu 861211133 arba el. paštu info@gurubaldai.lt . Dažnu atveju esame lankstūs ir ieškome sprendimo.

Taip, tokia galimybė yra. Prašome susisiekti mūsų bendruoju telefonu 861211133 ir suteiksime visą informaciją.

Ne, šiuo metu užnešimo paslaugos suteikti neturime galimybės. Prekės pristatomos iki tos vietos, kur arčiausiai gali privažiuoti krovininė transporto priemonė. Vairuotojas iškelia prekes iš automobilio, o toliau prekės įnešimu / užnešimu turi pasirūpinti Klientas.

Preliminarus pristatymo terminas nurodomas prie kiekvieno audinio / prekės. Jei neturite galimybės laukti, domina konkretesnė pristatymo data ar skubus pristatymas, susisiekite su mumis nurodytais kontaktais - esame lankstūs pasiūlyti Jums tinkantį sprendimą.

Transporto vadybininkas susisiekia su klientu diena prieš planuojamą baldų pristatymą ir informuoja, kuriuo laiku bus pristatymas. Jei klientas prekės siūlomą dieną priimti galimybės neturi, skambučio metu aptariamos kliento galimybės priimti prekes kitą dieną.

Ne, tokios galimybės nėra, prekių pristatymo maršrutai sudaromi automatiškai, pagal užsakymų eiliškumus bei pristatymo regionus. Transporto vadybininkas susisiekia telefonu diena prieš planuojamą pristatymą ir suderina preliminarų laiką.

Nurodyti tikslios pristatymo valandos galimybės nėra. Visada stengiamės informuoti apie numatomus prekių pristatymo laiko intervalus, kad klientas galėtų pasiplanuoti, kada tikėtis sulaukti kurjerio. Dėl konkretaus laiko, kurjeris paskambina maždaug 30 min. prieš atvažiuodamas nurodytu adresu.

Pristatymai vykdomi tik darbo dienomis ir darbo valandomis.

Prekių pristatymo metu Jūs privalote patikrinti siuntos būklę. Pastebėję siuntos pažeidimą, siuntos turite nepriimti ir tai pažymėti siuntos važtaraštyje. Jums priėmus prekę ir pasirašius važtaraštį be pastabų, laikoma, kad siunta yra pristatyta ir pretenzijų neturite.

Kokybė

Galioja dviejų metų gamintojo garantija (garantija pagal įstatymą).

Jeigu matote, kad pristatyta prekė jums netinkama, yra ne tokia, kokios tikėjotės ar tiesiog persigalvojote, prekę galite grąžinti, jeigu ji atitinka grąžinimo sąlygas: yra nenaudota, nebandyta naudoti ar surinkti, yra tvarkingoje originalioje pakuotėje. Visas grąžinimo sąlygas galite rasti- https://gurubaldai.lt/policies/refund-policy

Kuo skubiau kreipkitės mūsų nurodytais kontaktais ir nurodykite trūkstamos detalės kodą pagal instrukciją.

Dėl broko, komplektacijos ar kito prekės trūkumo, pretenziją maloniai prašome siųsti el. paštu: pagalba@gurubaldai.lt . Nurodykite savo užsakymo numerį, aprašykite situaciją bei pridėkite įrodančias nuotraukas. Kokybės skyriaus vadybininkas susisieks dėl tolimesnės pretenzijos nagrinėjimo eigos.

Turite kitų klausimų?

Užpildykite žemiau esančią paklausimo formą arba paskambinkite mūsų draugiškiems konsultantams: +370 612 11133

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.